jobb, jobb o jobb

Fast ganska roligt jobb! gympa från 9.00-18.00. Men man blir trött av att vara i en gympahall, utan luft och utan sol hela dagarna i 9 timmar! Inga raster har ja heller typ eftersom jag är ansvarig för två läger som går omlott... men mitt eget fel som vanligt att ta på mig för mycket... Men det är kul som sagt!

Dagen idag började dock inte lika kul. En kille från trampolinlägret som är samtidigt som oss i hallen, spydde i hallen på massa mattor. BLÄÄÄÄÄ!!
alla som känner mig vet hur "rädd" och äcklad jag är för spyor!!! Jag började fundera på hur man skulle kunna ha utomhus gympa en hel dag men insåg snart att det inte går med 60 respektive 24 barn...haha

Imorgon ska jag, mamma, Tamara (mammas jobbarkompis) och Fia gå på VIP premiären av Sex and the city. Ska bli så hiiimlans kul! Värsta buffén och cosmopolitans innan, och efterfest efter:):):)

Sen har jag fredagen, midsommar att se fram emot också. Det blir fest hos Annalinn, mycket trevligt!!

Nej nu måste jag gå o lägga mig! Har städat, tvättat och lagat mat sen jag kom hem från hallen så det ska bli skönt att lägga sig o vila!
sov så gott alla mina underbara vänner! <3
Ta hand om er...
puss o kram
closer...

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du har fullt upp som vanligt! tihi! Det var kul att springa på dig igår, så galet längesen jag såg dig min sköna! Ha så underbart på premiären, ta en cosmo åt mig med!!! pussssss

2008-06-18 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0