Shoppingdag med ont i halsen

Idag vaknade jag och hade skitont i halsen... Inte bra inte. Hemskt när man liksom "inte har tid" att vara sjuk... Skola och träningar gör att jag måste vara frisk. Ändå glömde jag köpa c-vitamin på stan...suck

Men jag hittade iaf massa annat fint!

En väska
Ett linne
En svart kjol
Väldigt roligt...

Jag var på stan med mamma och mormor. Kul att träffa mormor hon är ett riktigt krutpaket:)
Hon köpte själv en tröja på Holmlunds. Röd såklart:)

Sedan bar det av hemåt för att hämta Emil som skulle träna badminton på Fyrisfjädern som ju ligger bredvid Fyrishov. På så sätt fick jag också skjuts till träningen:)
Hade träning med tjejerna:) (Jessica, Amanda Norén körde tzucka till grop för första gången:)- Lucy kanske vill sluta:( Får peppa henne ännu mer men hon va inte på träningen idag för hon har ont i sin fot...Och Malin körde rondat flickis när jag stod vid bommen:)) - Och Nadia kom och hälsade på idag i slutet av träningen. Så skönt att se henne att hon inte bara ligger där hemma stackarn... Hon ska föda den 19 februari och Jessica vi säger till så fort det händer nåt!

Sedan fick jag skjuts av en förälder(Kicki) hem- skönt att slippa gå när man har ont i halsen faktiskt och det är kallt ute... okej jag är liite slö ibland... haha
Väl hemma donade jag lite och tyckte mest synd om mig själv...haha
Pratade med Johanna i telefon<3 underbart... ska kanske träffa henne på tisdag:):)
Fan nu har jag betalat räkningar i tre omgångar och nu hittade jag precis kåravgiften. suck. lika bra att betala den med när man ändå "gör av med" pengar...
Nej nu ere nog läggdags. Jag måste försöka gå på föreläsningen kl 8 imorn men känner på mig att jag med min hals bara kommer orka gå på det obligatoriska seminariet kl 12.15.
Sen hem och vila för att försöka må bra till träningen på kvällen, behöver verkligen köra igenom alla varv innan tävlingen på söndag... Men men man ska inte träna med ont i halsen det säger jag ju själv till mina tjejer så det måste jag ju tänka på själv...
Hoppas alla ni mår bättre än vad jag gör och att ni njuter av det!
Kommentera gärna!
puss på er
Can anybody out there feel me? Cause i can´t seem to feel my self...


Kommentarer
Postat av: Anna

Babe!!!!
Du får inte bli sjuk nu, håll dig frisk!!
Skickar lite frisktankar till dig! Puss

2008-01-28 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0