Familjen<3

Det blir en himlans massa hjärtan häromkring. Men det är bara för jag tycker om så många människor sörrni. Så det får ni allt stå ut med.
Idag var ytterligare en intressant dag med massa inbakat.
Först kan vi snacka om igår, då det var massa att göra i skolan och som avslutning fick vi laga lite hållbar-utvecklingsmat:) Sedan träning som faktiskt gick ganska bra:) (Jessica, jag körde både flickis flickis och salto:) Ställde nästan en och en halvskruv på trampett till land:))
Sedan sov Helena över hos mig. Hon är verkligen en underbar vän och det har jag sagt till henne idag. Hoppas alla ni där ute får en vän som hon någon dag. Hon ställer alltid upp och hon gör små söta saker som att messa o önska en lycka till i skolan första dagen, höra hur man mår o skriva små lappar när hon går tidigare än mig på morgonen om hon sovit över. Små saker som uppskattas så otroligt mkt:) och så har vi det som vi snacka om igår gumman. Du är bäst ---l o v e u

Sedan imorse gick vi upp tidigt, Helena var piggare än mig som vanligt men jag tyckte jag var ganska duktig för att klockan var 9... Sedan var det skola lääänge kändes det som iaf men kanske inte var så farligt... Arbetslagsarbete iaf. Sedan åkte jag för att jobba på Digit för första gången på typ 2 år:) Var skitkul! Var faktiskt mkt kunder och Elin var jättegullig o stod och underhöll mig jättelänge:) Vi planerade massa bra saker...haha

Sedan nu på kvällen har jag lagat mat, tvättat och tittat på tv. Och pratat i telefonen med några i min kära familj.
Alltid lika intressant. Det har sin charm det där att ingen svarar, och ingen orkar gå med telefonen till den som jag frågar efter men det är okej för ni är min familj. Ni finns där hur jag än är, ser ut och hur jag än beter mig. Även när jag är en besserwisser på typ 7 år som går "första termiiiinen" haha och jag är så otroligt tacksam att jag har fått en så underbar familj med så charmiga skönhetsfläckar. Vi har övervunnit en del problem och kämpar fortfarande med andra men vi är fan nästan alltid glada. Jag älskar er!:) Ni är den bästa och starkaste stöttepelaren i min värld... l o v e u

Nej men nu blev det väl liiite väl känsligt.

Vad händer imorgon då? Jo det ska jag berätta för er. kl 07.50 ska Linnsan och Fialischious stå utanför ILU för att bli hämtade och göra nåt studiebesök på en förskola i stenhagen. Kuuuuul:) Hoppas det är söta barn:p Sedan är det skola till 16 och sedan träning med mina typ 30 gullungar:) De är så duktiga! Reagerar och äger alla:) Förutom mina andra gymnaster såklart. De ligger alldeles där uppe i toppen med dem:)

Nej nu ska jag snart städa upp det sista i min lägenhet och sedan gå till sängen för att sova inför det stora studiebesöket imorn.

Hoppas att ni mår bra alla där ute och att alla som ska komma till mig på lördag är fett taggade;) För det är jag!!!
puss o kram på er

'Cause we gon' fight
Oh yes we gon' fight
(We gon' fight)
Believe we gon' fight
(We gon' fight)
Fight for our right to love yeah
(Right to love yeah)

Nobody wanna see us together but it don't matter no Cause I got you -- till min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0