Dålig dag som blev bättre:)

Idag vaknade jag på fel sida typ. Vet inte varför, det kändes bara inte bra imorse när ja vakna. Lagade mat som smakade illa o sen åkte jag till skolan. Kursintro idag. Kanske därför man blev nere. Så jobbigt att börja ny kurs framförallt när man har typ blivit varnad för den är så jobbig. Suck. Men förhoppningsvis lär man sig något av den...
Sedan gick jag och Fia till biblan i skolan för att göra klart våra debattartiklar o skickade in dem. Det va skönt, var liksom det sista från förra kursen. Jag blev ganska nöjd med min så antagligen får ja inte G. Alltid så - när det känns bra går det dåligt osv...

Sedan åkte jag faktiskt hem. Ingen träning idag kl 16 för jag har bytt dag att träna ag-tjejerna på. Numera tränar jag dem på torsdagar. Iaf i två veckor. Det är lite ledarkris för oss där så vi har fått omstrukturera oss. Åkte iaf dit tidigare till min egen träning så jag hann träffa dem en kortis. Blev lite glad för de verkade riktit bekymrade när de trodde att ja inte skulle ha dem alls. Kul att man är omtyckt även fast man är sträng mot dem.

Sedan var det dags för min egen träning. Var inte ett dugg laddad eller taggad. Vi körde massa konstiga övningar i början för att lära oss att landa... spika... Jag klarade några faktiskt!
Sedan vare tumbling bakåt. Gick ganska bra... några tävlingsvarv som kändes bra iaf. Vi strömmade lite också. Jag och Camilla va bäst...haha utmaningar är bra när man fegar! Vi körde båda tillslut iaf!
Trampett gick lagom bra. Några skruvar som kändes bra o sträckarna kändes väl bra. Sara hade massa roliga idéer om hur vi skulle landa. osv. Älskar när hon är på träningarna! Hon är så himla rolig tränare och bra också!
Ajuste Jessica sen körde jag dubbel till rygg på slattermatta i gropen från nedsänkta trampolinen för första gången:):)
Det tråkiga på träningen var att Martin gjorde illa sig. Han skrek som fan när ja linda hans fot. Men sen sa han att ja hde lindat bra...tur att han inte va arg på mig för att jag tog i. Hoppas den blir bättre snabbt!

På hemvägen fick jag sällskap av Rebecca som skulle handla på lutis... Trevligt. Vi var lite bekymrade över Martins fot... Eftersom vi bara har tre killar får ju ingen göra illa sig innan tävling... o vi har två nu inplanerade...

Sen nu på kvällen har jag smidit lite planer inför imorn:)ska bli massa roliga saker:)

Nu ere snart läggdags faktiskt. Hört att massa folk som ja tycker om läser men inte fan ere nån som kommenterar.... Skärpning hörrni! Ni måste ju kommentera så ja vet vilka som läser o va ni tycker om mina ooooerhört händelserika dagar:)

Ett tips också!
Om ni behöver ny hudlotion så har jag hittat en som luktar så sjuuuuukt gott och som är väldigt skön på huden! Dove Beauty Body lotion, Fresh touch. En grön flaska typ. - Helena o Jessica den luktar som den som jag fick från Helena från USA om ni kommer ihåg. Wonderful!

Saknar mina lillebrorar!!! Och mina föräldrar också för den delen... Ska få träffa dem imorn!Äntligen...!

Sov gott nu! Ta hand om varandra och er själva!
Saknar dig Jessica!!


If you were falling, then I would catch you.
You need a light, I'd find a match.

Cuz I love the way you say good morning.
And you take me the way I am.

If you are chilly, here take my sweater.
Your head is aching, I'll make it better.


Kommentarer
Postat av: Helena

hejsan linn! jag läser... men har inte hitta kommentar funktionen fören idag. hoppas allt är bra med dig! jag är lite trött, men måste piggna till snart för vi ska på pubrunda med nollegruppen. ska bli kul, hoppas bara jag inte somnar och blir lämnad på en pub, haha, ses på onsdag. puss&kram

2008-01-22 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0