Då var man här...

Såhär går det när man inte har något att göra och bara sitter framför datorn på kvällarna.
Skönt att alla träningar börjar nästa vecka. Blir så lätt rastlös.
Idag har jag lagat en massa mat och frusit in och också sorterat lite i min garderob. Tänkte fortsätta imorgon för det är en del att rensa ut. - Någon som vill ha lite kläder?

Idag blev det typ den femtioelfte i rad. Suck. Men Fia säger massa bra saker så det är väl bäst att göra som hon säger annars blir hon ju arg... l o v e u

Nej nu ska jag försöka sova - har heelt vänt på dygnet så det kommer inte bli lätt.

Sov gott allihopa...

Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen
  - Leona Lewis, Bleeding love

Kommentarer
Postat av: jessica!

puss!

2008-01-06 @ 13:01:44
Postat av: Joel

min syrra är fan bäst (L)

2008-01-10 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0