Melodifestivalen hos föräldrarna

nu studsade precis Kristian Luuk in i tv rutan... är hemma i södra gottsunda hos familjen o alla sitter samlade framför tvn. Helt kaotiskt som vanligt Mamma o ja asgarvar åt varannat av Joels skämt, varannat säger vi åt honom på skarpen om att hålla tyst.
Emil garvar o är lika söt som vanligt, och han har dessutom fått värsta sköna klädstilen! Sjukt bra kille det här! Fast han orkar inte sitta länge framför tvn det är ett som är säkert. Det har nu gått 9 minuter av melodifestivalen och nu drar han. haha

Idag har jag jobbat. Trodde att det skulle bli jättejobbigt men det var inte alls farligt faktiskt!!
Vi var ute både i torsdags och igår:)
I torsdags var jag Helena och Julia och Emilia ute på stocken. Fast innan dess körde vi en ofrivillig krogrunda, dvs försökte hitta någonstans att äta. Vi funderade seriöst på att gå till Max redan från början men vi höll i och vi lyckades få ett bord på den fjärde nationen vi gick till:) = VG... Vi undrade vart MVG ligger...hahaha. grymt hög nivå på skämten ni vet;)

Stocken va skitkul! Helena o Julia blev jättearga på mig att ja kunde alla låtar när vi dansade på rnb dansgolvet. Säger bara man blir som sin mamma. Hon var likadan när hon va lika gammal som jag:)
Igår var det utgång för att Sara och Linus ska flytta till Norge:(
Alltså själva utgången var jätterolig men att de ska flytta är värre:(
Vi började med förfest hos Nisse. Han o ja fixade grymmaste skivan utan att kolla efter först om det fanns en cd-spelare där vi satt hela gänget. Men det löste sig med dvd:n...
Sedan blev det nation igen. Den här gången blev det ÖG´s. Det var typ den sjukaste nationen jag varit på. Bara massa reagge o skumt folk. Men vårt gaaang hade ju kul såklart! Rockade lite till Reaggen o till den konstiga musiken. sen blev det hemgång. Var ju tvungen att sova lite för att orka jobba. Men som sagt det gick ju jättebra!

Imorgon kommer min första sovmorgon på typ två veckor:) helt underbart ska det bli!
Sedan hoppas jag att jag och mamma ska shoppa. Eller vi ska det men inte mkt pengar här just nu. På måndag kommer CSN pengarna:) nice nice...
Har jag förresten berättat att jag ska se Rihanna på Hovet den 12 mars? Guuu så kul! Med Annalinn, Marika o Johanna...

Har sjukt mycket i skolan just nu. Nästa måndag har vi tenta. På två delkurser! SUCK! En begreppsdel och sen en där vi typ ska chansa på vad de tycker är viktigt. Kul...  verkligen, chansa mellan 1000 sidor liksom. yippie!
Och dessutom har vi lektioner varje dag den här veckan som kommer så när ska vi plugga o läsa alla dessa 1000 sidor flera gånger???? FRÅGETECKEN!

Nu sjunger någon opratjej med sjukt hög slits. Kanske dags att sluta skriva så mitt största fan Anna får läsa:)

puss o kram på er

party like a rockstar

Kommentarer
Postat av: Anna

Darling!! Tack för att du förgyller min trista lördagskväll med ett nytt inlägg! Tack för igår, det var jätteroligt, men menar du att du aldrig varit på ÖG förut??! De har asbra klubbar där annars!! Nu ska jag fortsätta min trista kväll med den dåliga melodifestivalen....fan va dåliga alla är!!!
Love you babe, puss

2008-02-23 @ 20:54:07
Postat av: halsning fran NZ

VILL OCKSA SE RIHANNA!!!! fAN VA AVUNDSJUK JAG BLIR!!

2008-03-03 @ 04:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0