Fredag fredag fredag

Älskar fredagar! Så jäkla bra dagar alltså! Den som uppfann fredagar borde få ett speciellt pris som ingen annan fått tidigare:p okej nu spåarar jag lite för att jag är på bra humör men där ser ni vad fredagarna gör med mig. Känns inte riktit som det spelar någon roll om något dåligt händer på en fredag för man är så glad över helgen som komma skall...

Snart ska jag till mitt andra hem för en träning med våra underbara tjejer!:) Planeringen gjorde jag lite halvt på vårt seminarium som vi hade här för någon timme sen. Det går ju så långsamt fram ibland och har man då redan kollat igenom vad vi ska göra framöver så kan man ägna tiden åt något roligare tyker jag. Ett öra lyssnar jag med såklart:)
På träningen ska vi iaf göra massa nya saker så våra tjejer inte tröttnar och så ska jag läsa upp hälsningen som de har fått från Jessica. De kommer bli jätteglada!

Sedan bär det av hemåt till familjehemmet. Ska kolla på let´s dance o käka massa godis och sånt hoppas jag:) Alltid kul att de blir så glada när jag kommer hem...

Imorgon är det träning 10-12 sedan barnvakt mellan 13-16 och då ska vi gå o kolla på tävlingarna som är i Fyrishov tror jag. Kul att göra något annat än att bara vara där hemma också. Han är så sööt!

Söndag har jag bara en träning för ovanlighetens skull o då ska ja försöka ägna den mesta tiden på söndagen åt pluggandet. Får se hur det går när föreläsaren eller han läraren idag sa att vi egentligen inte behööööver göra nåt till på måndag. Känner jag mig själv rätt så gör jag då ingenting:p

Nej nu ere nog dags att bege sig.
Hoppas alla får en trevlig helg o att ni kommenterar duktigt!
puss på er!

I'm Mrs. she's too big now she's too thin
You want a piece of me


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med att sova på seminarier...eller "låstas" att man lyssnar, haha! Jag tror att du är extra glad idag oxå bara för att det har varit så underbart vackert väder! Det är man ju inte direkt bortskämd med tyvärr....
Nu kallar tvätten i tvättstugan!
puss på dig min ängel

2008-02-08 @ 16:25:25
Postat av: Hanna

När jag jobbade förut tyckte mina kollegor att jag var lite "knäpp" för jag såg aldrig fredagen som en vardag, utan som helg.
Att jag bara hade 4 dagars veckor.
Smart tycker jag, lättlurad tyckte dem!
Hoppas du får en bra helg :)
Kramar

2008-02-09 @ 16:57:55
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Giggi

Hallååå!! Min dotter!!! Du glömde att du var 2 ggr (2!) på världens roligaste föreställning "123 Schtunk" på Reginateatern... i helgenOh, va härligt det är att höra dig asgarva! Det finns ingen som du!
Puss
Din mamma

2008-02-11 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0