fortfarande sjuuuk

Fy fan va tråkigt det är! Har knappt nån röst, får inte träna, kan inte träna tjejer....bläääääääääää

Julia kom fram till att c-vitamin hjälper fan inte till allt... Så sant...

Försöker dricka varmt vatten med honung och mjölk men det hjälper bara för stunden. Sen blir det raspigt igen...
Gör jätteont. Fasar för att sova för det blir alltid värre till natten. Suck.
Men men mina snälla arbetslagskamrater tyckte iaf att jag skulle va hemma o vila imorn så kunde jag maila in mitt arbete till dem. <3 guuu va skönt. Vet att ja inte kommer kunna sova alls så det är skönt att inte känna att man måste upp....

Jag har verkligen itne tid att bli sjuk just nu. Kan inte nån ge mig nåt tips som botar förkylning och halsraspighet fort!!!!!?????? - kommentera!!!


puss på er

a neverending dream...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0