C-vitamin - lösningen på alla våra problem

Jag har en så hiiimla smart och underhållande vän.  Hon heter Julia. Hon är så underbart rolig och strååålande alltid! Jag är så glad att jag har träffat henne! Hon lyser upp hela vår gympagrupp med roliga kommentarer och framförallt hennes leende!

Hon och jag har bestämt att vi ska ha skitbra träning idag. Satsar på handvolt helskruv idag igen, hoppas vi får köra framåt, och så massa bakåt så ja kanske inte e så rädd... Julia satsar på tzucka o en o en halvskruv. Hon är grym hon!

Innan träningen idag ska ja svänga förbi digit och kolla dräktförslag. Vi ska försöka köpa nya dräkter innan nästa stora tävling som är den 9e maj. Vi ska jobba på sm i bandy för att få ihop pengar. Tycker jag är en strålande idé!!!

Idag hade vi skola kl 9. Jag är verligen ingen morgonmänniska som ni som har läst mina inlägg snabbt har förstått. Hoppas hoppas hoppas att detta ändras när jag blir van att gå upp tidigt varje morgon. Nu har vi varannan dag tidig morgon o varannan typ börjar vi kl 15. Liiite jobbigt me rutinerna där.

Nej men nu känner jag c-vitaminen verka i kroppen!! Och kanske lite juicen också:) Är förkyld nämligen. men men inget kan stoppa mig o julia när vi har bestämt oss;)

Idag åker Bobo.... Och kommer inte hem förrän till Valborg:( Liiite av en trend att mina vänner åker iväg. Men hon ska inte vara borta så extreeeemt länge iaf. -uppskattade vårt nattsamtal här om kvällen bobo! will miss u...

Nej nu ska ja försöka plugga lite innan ja ska rusa till digit o sen träningen. Ha det så bra allihopa!!!


Shut up and drive......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0