Bra träning

Idag gick det skiitbra på träningen! Både jag och sofie körde bra handvolt helskruv:) och dessutom körde vi dubblar, jag körde tom till blå matta i gropen:) Sedan körde jag ett av båda bakåtvarven också:)
Och så fick vi stenhård styrka av Sara...ooont i kroppen!

Annars idag tränade jag mina tjejer som inte alls hade lust att lyssna idag... Hoppas de lyssnar bättre nästa vecka.

Har försökt plugga också men det är så jäkla svårt att vara koncentrerad i typ 50 sidor i rad... Speciellt när man är hemma och allting är roligare än att plugga! Men men får försöka sätta mig i skolan imorn eller nåt...

Nu ska jag snart gå o lägga mig tror jag för det verkar inte bli något filmtittande...

Sov gott allihopa
puss o kram

we got that u hang up no u hang up kind of love...---söööööt

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så himla duktig!!
Akta bara så du inte gör dig illa....
Lycka till med läsningen!
Pussss

2008-02-07 @ 07:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0