Snerikes here we come...

Ska ut med Fia Sara o Emily:) Sara är hemma från Norge så det ska bli jättekul att träffa henne!

Köpte en ny almanacka idag. Ska bli så kuul o klottra i den på lektionen imorn:D
Kanske börjar lite redan nu... hihi

Idag har jag tvättat, lagat mat, pluggat miiini-lite och ringt massa samtal. Skönt att bocka av några saker på "att göra"-listan!
Träffa Pär också där mitt på dagen:)
Dessutom bokade jag resa till Värmland den 26e. Det ska bli jättekul men läskigt på samma gång att träffa hans föräldrar och syster. Men mest ser jag fram emot det. Och han verkar överlycklig att jag ska komma dit så det är kul...

Resten av veckan och också nästa vecka blir hektisk!
På fredag ska vi lämna in ett stort PM, eller egentligen i helgen men jag ska till Eskilstuna på tävling med mina ag-tjejer på lördag och på söndag ska jag till Gävle med mina trupp tjejer. Så som ni förstår finns det ingen tid att plugga på i helgen.
Och nästa onsdag ska vi ha juluppvisning med min gymnastiktrupp. Hoppas ni kommer!!! 20.30 i c-hallen, Fyrishov den 17/12. Inträde 20 kr som går till våra kommande tävlingar.
Det ska bli jättekul!

Nej nu ska jag sätta sista detaljerna på min sminkning... haha eller inte...
KOMMENTERA nu mina vänner...

puss på er

miss independent...


Kommentarer
Postat av: Ploy!

Linn! Hur var det igår nu då? hoppas ni hade kul :) hey, kanske dags för dig att börja kommentera lite i min blogg??! hehe kraam

2008-12-10 @ 14:04:50
URL: http://ploys.blogg.se/
Postat av: anna

jag undrar mest bara NÄR man ska få se ett foto på din kille, är ju så galet nyfiken!!!!

2008-12-11 @ 11:11:19
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett underbart tips till dig! En fantastisk tävling hos mig, Nitania. Hela fem vinstchanser! Var med du också! http://nitania.blogg.se/2008/december/min-jultavling-hela-fem-vinster-star-pa-spel.html

2008-12-11 @ 11:43:09
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0