miss independent

gillar verkligen den låten! Hoppas ni har hört den, med ne-yo.
Jag känner mig självständig för det mesta, när man inte behöver mamma liksom men de här dagarna utan pär har jag ändå känt att det är något som fattas. Helt sjukt. men det går lättare iaf. inte som i torsdags. Tack alla underbara vänner för ert stöd o för att ja får tjata hos er... ovärdeligt.

Idag var jag och Johanna på stan o shoppa julisar:) Jag köpte till Pär, (Helena, han den där som tilltalade oss som damer var inte där... besviken...haha) o till pappa o mamma och mormor och farmor. En hel del alltså.
Jättemysigt att få träffa johanna hon är så jäkla bra. Min bästis det...
Har jag visat er bilden på mig o Lucas förresten?

tant Linns gullunge<3

Sedan bar det hemåt till familjen där det bakades julgodis och åt god mat. Mysigt! Konstigt att Joel inte längre bor hemma och nu har Emil fått flytta in i mitt jättegamla, Joels gamla rum.

Ajuste jag har ju inte berättat om i fredags. Först hade jag avslutning med mina gullungar i truppen. Jag ska ju sluta där o träna en annan grupp nästa temrin så det var lite ledsna miner o massa söta kort o presenter till alla oss tränare:)
Sedan kom Petro hem till mig och vi begav oss till Ploy för lite singstar o förfest:) Sen blev det BJ o  massa dans.
   
När Petro o Jessica lessna ringde jag mackan o hörde var de var och mötte upp dem på Terassen:) Blev bjuden på drink o mat på my gyros:) inte helt fel. Tack mackan...

Det blev en ganska lugn lördag med lite ikea besök med mamma o mormor och sedan hem o vila igen innan julmys med johanna, kina mat på dragon palace efter att ha myst lite med Lucas<3

nej nu blire mer Heartbreak Hotel på 4an. puss på er

pokerface

Kommentarer
Postat av: Helena

typiskt att han inte var där... han var så himla rolig :) Låter som ni hade det kul på utgången! Bilden på dig och ploy är ju bara så bra, super härlig!

ses ikväll babe.

puss

2008-12-22 @ 11:43:13
Postat av: Becca

Heartbreak Hotel va bland de roligaste filmer jag sett, jag skrattade genom hela filmen!

Puss

2008-12-22 @ 17:24:53
Postat av: Marika

De är så kul att läsa och höra vad som händer där hos dig.. =) Ska ringa dig nån dag. Är dålig på de. Vill ha mer kontakt.. Tycker om dig och saknar dig! Hoppas du får en skön och bra jul! Puss!

2008-12-22 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0