Julafton

Mysdag!
Imorse sov jag lääänge bara för att jag tyckte att det får man när det är julafton. Mysigt i min lilla lägenhet o bara ligga kvar och dra sig hur länge man vill.
Sedan gick jag o handlade risgrynsgröt och vörtbröd och julskinka för att äta till frukost.
Sedan kom mamma o hämtade mig vid 2 och vi åkte till mormor för att titta på kalle och sedan äta och tillslut öppna paketen:) Var riktigt mysigt!! Pappa verkade må helt okej hela kvällen, vilket var väldigt skönt, att han kunde vara med liksom.
Jag fick massa fina saker, en volumaster, en lampa, pengar, kläder, örhängen, värmekudde, koppar, och massa annat fint.
Var så kul att få ge sina paket också som man liksom gått o funderat ut ett tag nu:)

Imorgon ska jag packa och göra allt iordning för att åka till Värmland på fredag. Lääängtar!!! Äntligen ska jag få träffa min älskling igen efter mer än en vecka. Underbart...

På kvällen kanske jag ska träffa lite vänner o vara med lite på förfesten men det blir nog ingen utgång för mig. Tidig morgon på tåget dagen efter ju...

Nej nu ska jag sova, god jul på er alla
julepussar

when the clouds have all departed
you'll be right here with me

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så kul i Värmland, och lycka till. Det kommer gå galant. Ni firar nyår i Värmland också va? Puss o kram

2008-12-25 @ 13:24:35
Postat av: Helena

Låter som en bra julafton! Du får ha det så bra i Värmland med nalle björnen :) Hälsa så gott från mig. Vi ses på nyår sen. Vi får höras så vi vet när och om vi kan komma förbi. puss

2008-12-25 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0