imorgon är det uppvisning:)

hoppas ni tänker komma! Blir nog en rolig liten show från oss rm/mix gymnaster:)
kl 20.30 i c-hallen, Fyrishov.

På morgonen ska jag till läkaren. Igen... suck- det har varit mycket nu och det känns som det bara blir mer o mer...

När man är orolig o lite nere är det så obeskrivligt skönt att känna det där stödet från den där spexiella personen, att bara få somna i hans armar, då känns det som att allt kommer att ordna sig och jag då kan jag andas ut.
Därför känns det extra jobbigt att han åker iväg på torsdag. Men jag är jätteglad för hans skull att han får komma hem o träffa familj o vänner. Det behöver man alltid...
Jag vet att mina vänner finns där för mig och det är jag så oerhört tacksam för, det är bara så lätt att bli ledsen när jag vet att han åker, speciellt när man är rädd och orolig liksom.
Men det ordnar sig hoppas jag.

Idag har jag o Helena varit på stan:) Och Julia kom ner ett tag också:) Jag hittade en nyårsklänning, och lite julklappar... Och så filar jag vidare på Pärs... Haha vi hade iaf kul när vi kolla på den... hahaha... "så att säga"

Nu har jag lagat mat och ska försöka tagga till o städa upp lite här hemma. E ju så tråkigt... men ack så roligt när det väl är gjort...

puss på er alla

Just because I'm losing 
Doesn't mean I'm lost

Kommentarer
Postat av: helena

HAHA, skrattar när jag tänker på det.. "behöver damerna hjälp? Jaaa..." snacka om lost :)



Men du får se fram emot när ni ses igen, tiden rusar förbi så du är snart där ska du se. Och tills dess finns ju vi här!

puss på dig vännen

2008-12-19 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0