Seg dag

Idag sov jag länge:) Blev väckt av stackars Fia som åker hem till Norrpan för att bli omhändertagen. Hon är så förkyld stackarn och jag kan ju bara säga att ja vet hur jobbigt det är!
Jag började jobba kl 15 och jobbade till stängning... Sedan åt jag på Max me mamma och Emil<3 Efter det blev jag övertalad att följa med hem till dem o mysa lite. Mamma försökte få mig att gå med på att hyra en film och tillslut gav jag med mig. Alla som känner mig vet hur svårt jag har att sitta still, och en hel film är nästan tortyr.
Men det gick ganska bra tillslut. Filmen hette Min brors flickvän eller något sådant och jag lyckades nästan sitta still hela filmen. Sööta bror min ville vara med mig heela tiden... söt. ä l s k a r  d i g

Sedan åkte jag hem o kom på hur mycket jag måste fixa innan skolan och allt sätter igång. Jag bytte ju kurs så jag måste kolla att jag verkligen får CSN pengar o sånt, sedan måste jag fixa block o liknande tills skolstarten (känns som när man gick i grundskolan) Sedan ska jag ansöka om bostadsbidrag bara för att se om man kan få nåt,,,

Alla dessa stora beslut. Det är ju så att man tvingas bli vuxen-vuxen...

Jag vill bara träna, jobba lite få massa pengar och träffa mina underbara vänner och min familj. Kan man inte ha det så?? Måste man växa upp? Jag började ju plugga direkt efter gymnasiet och nu känns det som jag vill prova något annat. Men ändå som om man borde göra klart sin utbildning men då får jag ju inte bo kvar i lägenheten sen... suck... beslut beslut...

Nej nu borde jag nog sova. Har ju som sagt mycket att göra imorgon. Ska träna tjejerna också. Ska bli underbart som vanligt även om de kommer vara 40 stycken:) Mina tjejer är bäst!

puss på er där ute!

one step at a time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0