Välkommen hem Jessica!!

Åååå hon är hemma igen! min älskade vän! Har längtat sååå! 6 långa månader men nu är hon tillbaka! Nu ska vi börja kolla på lägenhet o grejjer igen eller hur?;)
Har pratat med Jessica två gånger idag bara för att:)

Annars har jag mest pluggat så klart vad trodde ni?
Och imorgon blir det plugg från 9-typ 14... Men sen blire iaf träning me tjejerna o kanske kanske kanske får jag träffa Jessica då!!:):)

Nej nu måste jag sova.
Sorry anna det blev ett kort inlägg, får skriva mer imorn!
puss o kraaam sov så gott!

u hang up no u hang up kind of love...

Kommentarer
Postat av: A

haha, tack linn! alltid härligt med lite kvällslektyr!
sussa sött min prinsessa!

2008-04-10 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0